کنترل عفونت, مقابله با کرونا

هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD)، یک محلول با دو کاربرد !

Rate this post
  • به عقیده خیلی از افراد آلوده ترین وسایل در مطب های دندانپزشکی، وسایل و لوازمی هستند که برای معاینه و درمان استفاده میشوند؛ اما باید بدانیم که این موضوعه کاملا اشتباه بوده، چرا که ابزارهای کار همیشه بعد از استفاده شسته و ضدعفونی میشوند.
  • آلوده ترین وسایل میتواند مواردی همچون مجلات، بروشورها، دسته صندلی ها، دستگیره درها، کلید برق، لوازم تزئینی و … باشند، چرا که اغلب یا قابلیت ضدعفونی شدن ندارند و یا به ندرت ضدعفونی میشوند و همیشه در تماس مستقیم با افراد هستند.
  • حال برای این منظور ابتدا باید محیط کار و مطب خود را بطور دقیق بررسی کرده و تمامی اشیا غیر ضروری و غیر قابل ضدعفونی کردن همچون مجلات و لوازم تحریل و قاب عکس و مجسمه و … را از محیط خارج کرده بصورتی که تمام لوازم محل کار به حداقل لوازم ضروری کاهش یابد که با این کار هم میزان استفاده از مواد ضدعفونی کننده نیز به حداقل میرسد.
  • در مرحله بعد لوارم ضروری باقیمانده را که قابلیت ضدعفونی کنندگی دارند را انتخاب کرده و با توجه به نوع آن از محلول ضدعفونی مناسب (الکلی و یا غیر الکی برای ابزار حساس به الکل) استفاده میکنیم.
  • امروزه انواع مختلفی از محلولهای ضد عفونی کننده چه به صورت آماده مصرف و چه به صورت کنستانتره با توجه به نوع نیاز موجود میباشد که برای ضدعفونی کردن دست ها و سطوح و لوازم از آنها استفاده کرد.
  • محلول ضدعفونی کننده هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD) یک محلول الکلی آماده مصرف است که برای ضدعفونی کردن دست و سطوح بطور همزمان میتوان از آن استفاده کرد!
  • مهمترین ویژگی هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD) دوکاربرده بودن آن است و این امکان را برای کاربر فراهم میاورد تا از یک محصول هم برای سطح و هم برای دست خود استفاده کند تا با خیال راحت تمامی مواردی که امکان انتقال از طریق سطح به دست و یا بالعکس وجود دارد را ضدعفونی کند و از طرفی هم شما را بی نیاز از تهیه محلول های مجزا برای دست و سطح میکند که این امر باعث صرفه اقتصادی نیز میشود.
  • هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD) حاوی الکل اتانول 75% و دی دسیل دی متیل آمونیوم کلراید میباشد که استفاده از اتانول باعث از بین رفتن طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها میشود و در وجود یک ترکیب آمونیوم چهار ظرفیتی فاقد حلقه بنزنی همچون آمونیوم کلراید باعث پایداری اثر ضدعفونی کنندگی محلول میشود و در نتیجه میزان قدرت و اثر بخشی آن به مراتب بیش از پیش میشود.
  • هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD) محصول جدید شرکت به بان شیمی است که دارای تاییدیه های سیب سلامت و ISO13485 و ISO9001 و استاندارد اروپایی EN10400 و EN1500 میباشد.

برای تهیه هایساید ویروگارد (HICIDE VIROGUARD) اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.