آشنایی با شرکت ها

آشنایی با شرکت (کمپانی) AHL

Rate this post

تاریخ 34 ساله کمپانی AHL

  • کمپانی AHL تاریخ طولانی و همچنین سربلند و با افتخاری دارد٬ در سال 1986 که توسط 5 کارمند سابق شرکت DENTSPLY تاسیس شده است و طی ۳۴ سال از زمان راه اندازی پیشرفت کردیم تا به برترین تولیدکننده ترlیمی کننده ها و سیمان های یونومر شیشه ای در انگلستان تبدیل شویم.
  • نه تنها AHL مارک های برجسته خصوصی بریتانیا را با استفاده از احیای یونومر شیشه ای ترمیم می کند ، بلکه از طریق شبکه گسترده ای از فروشندگان محصولات نیز در سراسر جهان صادر می کنید. در حقیقت ، محصولات ما در هر قاره کره زمین مورد استفاده قرار می گیرد.
  1. AHL همچنین طیف گسترده ای از مواد دیگر از جمله:
  2.  مواد تحت تأثیر
  3. کامپوزیت ها
  4. اچنت ها
  5. چسب های باندینگ
  6. پاک کننده ها
  7. خمیرهای پیشگیری کننده و همچنین بسیاری از لوازم جانبی را تولید می کند.

در حالی که در سطح بین المللی موفقیت چشمگیری داشته ایم ، توانسته ایم در بازار دشوار ایالات متحده راه پیدا کنیم.

 

متعهد به استانداردهای کیفیت

  • در سال 1997 ، ما مارک خود را از محصولات با کیفیت به نام AHL Generic راه اندازی کردیم. و همچنین به دست آوردن مارک CE ، این فرصت را به AHL می دهد تا طیف متنوعی از مواد دندانپزشکی خود را به بازار گسترده تری ارائه دهیم. در همان سال ، ما اعتبار ISO9001 را کسب کردیم و متعاقباً به استاندارد کیفیت ISO13485 رسیدیم .ما اولین شرکت دندانپزشکی در انگلستان بودیم که استاندارد ISO13485: 2003 را بدست آوردیم.
  • AHL از قدرت به قدرت دیگر رفته است و محصولات باکیفیت و با قیمت های رقابتی ارائه می دهد.

اختصاصی به صنعت دندانپزشکی

  • علاوه بر سرمایه گذاری های کلان در مراکز تحقیقاتی پیشرفته خود، ما با بیمارستان های دندانپزشکی ، دانشگاه ها و سایر موسسات دانشگاهی در زمینه ساخت مواد جدید و نوآورانه دندانپزشکی همکاری نزدیک داریم. این بدان معنی است که ما می توانیم محصولات را متناسب با نیازهای فردی و نیازهای مشتری توسعه دهیم. چنین پیشرفتی را از ترمیم کننده های یونومر شیشه ای فوق العاده قوی داریم زیرا  آنها قوی ترین نوع خود هستند که در هر نقطه دنیا تولید می شوند و که به آنها احیای لیزر یونومر شیشه ای را داده اند.
  • در تابستان سال 2008 ، ما به مکانهای جدید طراحی شده هوشمند منتقل شدیم و متعاقباً دو واحد صنعتی به دست آوردیم تا به طور قابل توجهی دامنه تولید را افزایش دهیم. عملیات تولید ، بسته بندی و QA برای ارائه خدمات بهتر ارائه شده است و سرمایه گذاری عمده در تجهیزات جدید منجر به راندمان و کیفیت بهتر شده که این گسترش و سرمایه گذاری اخیر نشانگر آینده ای روشن برای کمپانی AHL است ، جایی که ما در رأس صنعت مواد دندانپزشکی و کاملاً متعهد به تولید انگلستان خواهیم ماند.

کمپانی AHL در یک نگاه

  1. سال 1986 در کنت، انگلیس تأسیس شد
  2.  تولید کننده برجسته سیمان در انگلستان
  3. نام تجاری AHL ، لیبل خصوصی و عمده فروشی
  4.  ISO 13485، CE Marking
  5. ثبت نام FDA ، عضویت BDIA
  6. شبکه جهانی فروشندگان
  7. مشهور به محصولات قابل اعتماد ، با کیفیت و خدمات به مشتریان

 

محصولات AHL را از اینجا تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.