آشنایی با شرکت ها

آشنایی با شرکت FGM

Rate this post

فردریش و میتلشتوت  زوج دانشمند شیمیدان٬ از دانش فنی خود، اولین ژل سفید کننده 100٪ ملی دندان را در برزیل ساخت و این موضوع را به یک فرصت تجاری تبدیل کرد. بین سالهای 1993 و 1995 ، این زوج به توسعه محصول و همچنین تست ها و اعتبارسنجی ها اختصاص دادند. اینگونه بود که خط سفید سفید کردن دندان ایجاد شد.

در سال1996 به این نتیجه رسیدند که یک محصول نوآورانه به یک برند ارزشمند نیاز دارد. به زودی ، FGM به همراه اولین کارخانه صنعتی خود ، که در Joinville SC، با 130 متر مربع افتتاح شد.

چند سال پس از تأسیس آن
با هدف فراتر از مرزهای برزیل ، این زوج میتلستاد به شیلی ، آرژانتین ، پاراگوئه و بولیوی سفر کردند. حرکت گسترش بازار آغاز شد.

2000
FGM در فروش ژل های سفید کننده دندان در برزیل رهبر می شود.

2002
با افزایش تقاضا ، FGM در گسترش تسهیلات خود سرمایه گذاری می کند. امروزه بیش از 5،000 متر مربع در 3 پارک تولیدی و 1 مرکز لجستیک در Joinville / SC (برزیل) توزیع شده است.

2005
شرکت FGM با راه اندازی پست های فایبرگلاس Whitepost ، نمونه کار خود را گسترش می دهد. سال بعد ، خط کامپوزیت را به بازار معرفی کرد. با نوآوری مداوم ، FGM تنوع محصول را در اولویت قرار می دهد.

2007
FGM در آلمان ، بزرگترین نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی در جهان ، در IDS شرکت کرد. بازرگانان فردریش و بیانکا سفر به تسخیر بازارهای خارج از آمریکای لاتین را آغاز کردند.

2015
FGM یک فناوری منحصر به فرد فوتوپلیمر سازی با نام APS را راه اندازی کرد که ویژگی ها و نتایج شگفت انگیزی را برای محصولات خود ارائه می دهد.

2016
پس از 6 سال سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، FGM وارد بازار کاشت و پیوند استخوان شد.

2019
FGM با کاشت گیاه جدید ژل های سفید کننده و ERP SAP 4 Hana در حال آماده سازی فعالیت های خود در بازارهای ملی و بین المللی است.

  • تلاش برای دستیابی به رقابت جهانی در مراقبت های بهداشتی ، به ویژه در زمینه دندانپزشکی ، اطمینان از شناخت برند توسط مشتریان و متخصصان از اهداف این شرکت بوده است همچنین کیفیت محصولات ، فرایندها و خدمات مبنایی برای جلب اعتماد و رضایت مشتری است.
  • توجه به بهترین شرایط کار ، رضایت کارکنان و به روز کردن فرایندها و محصولات ، بهبود و موفقیت مستمر شرکت را در بازارهایی که در آن فعالیت می کند ، تضمین می کند.

FGM فراتر از مرزها است. این کشور در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد و در بسیاری از آنها رهبر فروش است

FGM با داشتن تیمی از متخصصان و محققان ، یک سبد کامل دارد. و با ارتقاء سلامت دهان و دندان و زیبایی شناسی برای مصرف کنندگان ، راهکارهای ایمن و خلاقانه ای را برای دندانپزشکان ارائه می دهد

 

گردآوری: گروه تحقیق و پژوهش آنتوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.