آشنایی با شرکت ها, شرکت های خارجی

آشنایی با شرکت اولترادنت Ultradent (معرفی ۲۵ محصول اولترادنت)

آشنایی با شرکت اولترادنت
5/5 - (1 امتیاز)

آنچه که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم در مورد آشنایی با شرکت اولترادنت Ultradent و بررسی و ویژگی های محصولات شرکت اولترادنت Ultradent است.

در سال 1976، دکتر دن فیشر به محصولی دست یافت که می توانست به هموستاز سریع‌تر و عمیق‌تری دست یابد، که در نهایت منجر به تولید محلول هموستاتیک Astringedent شد. موفقیت های بدست آمده از هموستاتیک Asstringedent منجر به راه حل های دندان پزشکی پیشرفته تر و خلاقانه تری شد و همین امر باعث شد تا شرکت اولترادنت Ultradent توسط دکتر دن فیشر تاسیس گشت و از همین روی دکتر دن فیشر را بنیان گذار و مدیر عامل بازنشسته شرکت اولترادنت Ultradent می دانند و اکنون شرکت اولترادنت Ultradent را می توان به عنوان یک رهبر و پیشرو بین المللی در صنعت دندان پزشکی دانست.

دکتر فیشر به طور مداوم برای “بهبود بهداشت دهان و دندان در سطح جهانی” تلاش می کند و امیدوار است روزی درمانی برای پوسیدگی کشف کند. در تعقیب این اهداف، دکتر فیشر یک نیکوکار سخاوتمند است که به طور منظم زمان، پول و محصولات را به ماموریت ها و سازمان های شخصی بی شماری مانند Sealants For Smiles اهدا می کند که سیلانت ها را روی دندان های کودکان با مراقبت های پیشگیرانه دندانی به صورت محدود قرار می دهد. .

یکی از قدرتمندترین و معروف ترین شرکتهای فعال در زمینه تولیدات مواد دندانپزشکی از جمله انواع کامپوزیت های دندانی، شرکت اولترادنت Ultradent است که برای آشنایی با شرکت اولترادنت Ultradent و معرفی محصولات آن با ما همراه باشید. همچنین برای خرید و استعلام قیمت انواع کامپوزیت دندان از قبیل کامپوزیت SDI ترمیمی لونا – LUNA و کامپوزیت اپالیس opallis می توانید به فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی آنتوس (ontooth.ir) مراجعه فرمایید.

آشنای با دکتر دن فیشر شرکت اولترادنت

آشنایی با شرکت اولترادنت Ultradent :

دکتر فیشر به عنوان یک دندانپزشک جوان متوجه شد که وجود هموستاز سریع و عمیق برای جراحی با کیفیت دندان پزشکی یک امر ضروری است و از آن جایی که هیچ محصولی در بازار وجود نداشت که به طور قابل پیش بینی خونریزی و ترشحات حین عمل جراحی را کنترل کند، او تصمیم به تولید محصولی گرفت تا به کمک آن بتواند جلوی خونریزی را بگیرد. Astringedent™ و بعداً Viscostat™ یکی از محصولات شاخص اولترادنت  Ultradent در نظر گرفته می شود که حاصل بینش، عزم و تمایل دکتر فیشر نسبت به کار است که توانست پس از ساعت ها تحقیق و استفاده از خون خود به عنوان نمونه آزمایشگاهی، توانتست محصولی را تولید کند که دقیقاً احساس می کرد همان چیزی است که بازار به آن نیاز دارد.

با گذشت بیش از سه دهه، دکتر فیشر هنوز در صنعت دندان پزشکی انقلابی ایجاد می کند. او ثبت اختراعات متعددی به نام خود دارد و مرتباً در مورد دندان پزشکی پیشرفته سخنرانی می کند و مقاله می نویسد. او همچنین به صورت پاره وقت در مطب دندانپزشکی دخترش کار می کند، که او را قادر می سازد با بیماران ارتباط برقرار کند و دندان پزشکی کم تهاجمی را انجام دهد

این فلسفه ای است که شرکت اولترادنت Ultradent محصولات و روش های پیرامون آن را توسعه می دهد .

دکتر فیشر همچنین از بنیاد تنوع حمایت می کند که فرصت های آموزشی را برای کودکان آسیب پذیر و محروم فراهم می کند و به تغییر زندگی بسیاری از جوانانی که قربانی چندهمسری FLDS شده اند کمک کرده است.

آشنایی با ویژگی محصولات شرکت اولترادنت Ultradent :

برند اولترادنت Ultradent به مشتری مداری و مشتری محوری معتقد است و موارد زیراز ویژگی های محصولاتش است:

  • قیمت مناسب
  • تولید محصولات تازه و بروز بودن تولیدات
  • پشتیبانی خوب
  • خدمات کم نظیر
  • ضمانت بازگشت کالا
آشنایی با ویژگی محصولات شرکت اولترادنت

آشنایی با محصولات شرکت اولترادنت Ultradent :

شرکت اولترادنت Ultradent توانسته طیف زیادی از مواد و تجهیزات دندانپزشکی را تولید کند گرچه تمرکز بیشتر این شرکت بر انواع محلول انعقاد خون دندانپزشکی می باشد.

در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات پرمصرف شرکت اولترادنت Ultradent می پردازیم :

  1. بلیچینگ هوم Ultradent- Opalescence PF 15%, 20%
  2. دستگاه لایت کیور بی سیم -Ultradent-Valo
  3. کامپوزیت یونیورسال Ultradent- Amelogen Plus
  4. کامپوزیت Ultradent- Vit I escence
  5. وتینگ رزین Ultradent- Composite wetting Resin
  6. نخ زیر لثه Ultradent- Ultrapak
  7. محلول انعقاد خون Ultradent- Astringedent
  8. بلیچینگ آفیس Ultradent- Opalescence Boost
  9. بلیچینگ آفیس Ultradent- Opalescence Quick 45%
  10. اسید فسفریک Ultradent- Ultra Etch (چهار سرنگ)
  11. سفید کننده دندان اندو شده 35% Ultradent- Opalescence Endo
  12. گلیز کامپوزیت Ultradent- Perma Seal
  13. دیسک خورشیدی پرسلن + بلاک -Ultradent
  14. قالب پیش ساخته کامپوزیت Ultradent- U Veneer
  15. قالب پیش ساخته کامپوزیت بزرگ Ultradent- U Veneer Extra
  16. نشانگر پوسیدگی Ultradent- Sable Seek
  17. ژل انعقاد خون Ultradent- Viscostat Brown
  18. ژل انعقاد خون Ultradent- Viscostat Clear
  19. یون فلوراید فلوراوپال Ultradent- Flor Opal
  20. سایلن Ultradent- Silane
  21. باندینگ Ultradent- Peak Universal Bond
  22. ژل ضد حساسیت Ultradent- Ultra-EZ
  23. کیت بلیچینگ 15% به همراه جای تری و خمیر دندان -Ultradent
  24. کامپوزیت فورما اولترادنت Ultradent Composite Forma
  25. ژل بلیچینگ اوپال سنس اندو اولترادنت ULTRADENT-Opales cence endo
آشنایی با محصولات شرکت اولترادنت Ultradent

فرهنگ شرکت اولترادنت  :

چیزی که شرکت اولترادنت Ultradent درباره فرهنگ خود می گوید این است که :

در Ultradent با شما مانند خانواده رفتار می شود. و این یکی از ویژگی هایی است که شرکت به آن افتخار می کند. همکاران صمیمی و فضای آرام تنها دو روشی هستند که Ultradent باعث می شود همه احساس کنند در خانه هستند. مدیریت حمایتی به شما کمک می کند تا نه تنها به اهداف کوتاه مدت خود برسید، بلکه به برنامه های بلند مدت خود نیز برسید. این دلیل بزرگی است که Ultradent در رتبه نهم “بهترین محل کار در تولید و تولید در سال 2021” توسط مجله Fortune قرار گرفته است!

ماموریت و هدف اولترادنت :

به تیم بپیوندید !!!

این شعاری است که شرکت اولترادنت Ultradent دارد و ماموریت دارد تا دنیا را بخنداند.

شرکت اولترادنت Ultradent برای هر یک از کارمندان خود ارزش قائل است، چرا که می داند تنها آن ها هستند که شرکت را به آنچه می خواهد می رساند و به همین دلیل است که Ultradent در رتبه نهم “بهترین محل کار در تولید در سال 2021” توسط مجله Fortune قرار گرفت و گواهی “مکان عالی برای کار” را دریافت کرد!

شرکت اولترادنت Ultradent ادعا دارد که :

ما یک شرکت سرگرم کننده و سریع هستیم که به ارائه محصولات منحصر به فرد و راه حل محور به دندان پزشکان و بیماران آن ها در سراسر جهان اختصاص یافته است. هنگامی که به تیم ما ملحق می شوید، به ما کمک خواهید کرد تا جهان را به مکانی روشن تر و سالم تر تبدیل کنیم.

ما رشته های شیمی، مهندسی، اتوماسیون، روباتیک، بازاریابی و موارد دیگر را به صورت یک پارچه داریم و از آن جایی که ما همه کارها را در خانه انجام می دهیم، بدون توجه به تخصص شما مکانی را برای شما داریم .

ایجاد لبخند برای بیش از 40 سال همراه با اولترادنت !!!

شرکت اولترادنت Ultradent ، شرکتی است که از طریق علم، خلاقیت و آموزش، سلامت دهان و دندان را در سطح جهانی بهبود بخشیده است. اشتیاق شرکت اولترادنت Ultradent برای بهبود سلامت دهان، این شرکت را به یک شرکت تولید کننده در سطح جهانی تبدیل کرده است که توانسته بیش از 40 سال رشد بی وقفه را تجربه کند اشرکت اولترادنت Ultradent که از طریق علم، خلاقیت و آموزش، سلامت دهان و دندان را در سطح جهانی بهبود می‌بخشیم. اشتیاق ما برای بهبود سلامت دهان، Ultradent را به یک شرکت تولید کننده در سطح جهانی تبدیل کرده است که بیش از 40 سال رشد بی وقفه را تجربه کرده است!

اکنون شرکت اولترادنت Ultradent ، پس از گذشت بیش از 40 سال، به یک شرکت تامین و تولید دندان پزشکی جهانی با چندین محصول پیشرو در صنعت دندانپزشکی تبدیل کرده است که محصولات Ultradent در سراسر جهان توسط دندان پزشکان، کلینیک ها، سازمان های دولتی و دانشگاه ها استفاده می شود و اشتیاق این شرکت برای بهبود سلامت دهان، باورنکردنی است.

مشارکت اولترادنت در جامعه :

شرکت اولترادنت Ultradent هم در داخل و هم خارج از جامعه دندان پزشکی، محصولات و پول را به تلاش های بشردوستانه در سطح محلی، ملی و بین المللی اهدا می کند و دکتر فیشر به طور مداوم در تلاش است تا “بهبود بهداشت دهان و دندان در سطح جهانی” را ببخشد تا اینکه روزی راهی برای درمان پوسیدگی دندان کشف کند. Ultradent شرکتی است که با مشارکت فعال در جنبش به سمت مسئولیت اجتماعی بیشتر، جهان را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل می کند.

تلاش های بشر دوستانه و امداد رسانی در بلایا توسط شرکت اولترادنت  :

Ultradent شرکتی است که با مشارکت فعال در جنبش های اجتماعی و بشر دوستانه، جهان را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل می کند. شرکت اولترادنت Ultradent معتقد است که مراقبت و مراقبت از دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

حمایت از برنامه‌هایی که درمان‌های پیشگیرانه را برای کودکان نیازمند ارائه می‌کنند تا ارائه خدمات، محصولات یا پول برای کمک به مناطق فاجعه‌ زده، ما به تلاش‌های بشردوستانه خود در سراسر جهان اختصاص داده‌ایم.

کارمندان شرکت اولترادنت چه چیزی را دوست دارند؟

کارکنان شرکت اولترادنت Ultradent فرصت رشد و توسعه تخصص حرفه ای خود را نیز دوست دارند. Ultradent معتقد است کمک به هر کارمندی برای پیشرفت در حرفه خود و در عین حال پرورش و پرورش استعدادهای طبیعی و حرفه ای خود از اساسی ترین موارد مربوط به حوزه نیروی انسانی است و از همین روی میخواهد تا کارکنانش بتوانند یاد بگیرند، رشد کنند و در نقش‌هایشان احساس موفقیت کنند .

کارمندان شرکت اولترادنت چه چیزی را دوست دارند؟

کارکنان شرکت اولترادنت Ultradent  فرصت رشد و توسعه تخصص حرفه ای خود را نیز دوست دارند.شرکت اولترادنت به هر کارمند با استعداد خود می کند تا یاد بگیرند ، رشد کنند و در نقش هایشان احساس موفقیت کنند.

محصولات اولترادنت چیست ؟

بلیچینگ هوم ،دستگاه لایت کیور بی سیم ، کامپوزیت یونیورسال ، کامپوزیت ، وتینگ رزین ، نخ زیر لثه ، محلول انعقاد خون ، سفیده کننده دندان اندو شده  و… این  ها تعدادی از محصولات این شرکت هستند.

محصولات اولترادنت چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت مناسب ، تولید محصولات تازه و بروز ،پشتیبانی خوب ، خدمات کم نظیر و  ضمانت بازگشت کالا از ویژگی های محصولات اولترادنت است

گردآوری: گروه تحقیق و پژوهش آنتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.