کنترل عفونت, مقابله با کرونا, مقالات عمومی

چرا اسمارت سپت…؟! (بررسی دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده اسمارت سپت)

Rate this post

چرا اسمارت سپت ؟؟!!

 

مدیر اجرایی سازمان جهانی بهداشت (WHO) :

  • امکان اجبار قرنطینه دوباره برای کشورها !!!

 

وزارت بهداشت کشور  (behdasht) :

  • اپیدمی کرونا دوباره رو به افزایش است و مجبور به اعمال محدودیت ها هستیم !!!

 

 

  1. برای به تعویق انداختن قرنطینه دوباره و اعمال محدودیتها، تنها راه مقابله با شیوع دوباره کرونا استفاده از ماسک، شستشو و ضدعفونی کردن دست ها و رعایت فاصله گذاری فیزیکی است.
  2. همانطور که میدانید  یکی از راه‌های شیوع بیماری انتقال از طریق تماس با سطوح  و یا دستان آلوده است که پس از تماس دست با سطوح یا افراد آلوده منتقل می‌شود، بنابراین برای جلوگیری از شیوع بیماری ضدعفونی کردن دست ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  3. اهمیت ضدعفونی کردن دست ها  را دکتر ایگناتس فیلیپ زملوایس ( Ignaz Philipp Semmelweis) حدود 170 سال پیش عنوان کرد و به این نتیجه رسید که اگر پزشکان پیش از عمل جراحی دستان خود را ضدعفونی کنند تا حد بسیار زیادی از عفونت و مرگ مادران پس از زایمان جلوگیری میشود که به همین خاطر او به عنوان یکی از پیشگامان ضدعفونی در عرصه پزشکی معرفی می شود و به وی لقب نجات دهنده مادران را دادند.

و اینک ما دستگاه ضدعفونی کننده دست SMARTSEPT را به کمک تیمی از مهندسین و تکنسین های حرفه ای که سالهاست در حوزه کنترل عفونت در قالب یک شرکت دانش بنیان فعالیت میکنند را برای شما به ارمغان آورده ایم.

دستگاه هوشمند اسمارت سپت که به ‌صورت کاملاً اتوماتیک و بدون هیچگونه تماس فیزیکی، عملیات ضدعفونی دست‌ها را با بالاترین سطح کیفی طبق استانداردهای جهانی انجام می‌دهد.

 

چرا SmartSept ؟؟؟

  • ضدعفونی دستان به روش غیر تماسی و از طریق سنسور چشمی (هوشمند) :
  • در پاشش محلول از طریق سنسورهای چشمی و بدون نیاز به تماس مستقیم دست از گسترش آلودگی از فردی به فرد دیگر مخصوصا در اماکن عمومی تا حد بسیار زیادی جلوگیری میشود.
  • مقرون بصرفه بودن به دلیل قابلیت تنظیم پاشش محلول از ۰/۵ تا ۲ سی سی در هر بار استفاده
  • 500 تا 2000 بار پاشش در مدل دیواری
  • 2500 تا 10000 بار پاشش در مدل ایستاده

 

دستگاه اسمارت سپت میتواند میزان پاشش محلول خروجی در هر بار استفاده را با توجه به محل استفاده از آن (مراکز درمانی و یا اماکن عمومی) تنظیم کند که این امر موجب صرفه جویی در میزان محلول مصرفی می شود.

 

طراحی زیبا و چشمگیر :
  • طراحی و نیز نور بکار رفته در محل پاشش زیبایی دوچندانی را به منزل و یا محل کار شما می دهد وجود دستگاه ضدعفونی کننده اسمارت سپت در مکان شما بویژه اگر آن مکان مرتبط با حوزه سلامت و درمان باشد همچون کلینیک های دندانپزشکی، داروخانه ها، بیمارستان ها و… در ذهن مراجعه کننده این مسئله تداعی می شود و اطمینان را می دهد که آن مرکز از لحاظ رعایت پروتکل بهداشتی در سطح قابل قبول و بالایی قرار دارد که با وجود دستگاه ضدعفونی کننده اسمارت سپت بدون شک این چنین می باشد.

 

قابلیت شستشو بدنه :
  • جنس بدنه این دستگاه از پلیمر ABS  قابل شستشو بوده و به راحتی حتی با یک دستمال مرطوب نیز پاک میشود و هیچ نگرانی از بابت رطوبت حاصل از شستشو وجود ندارد.

 

 

مستحکم و مقاوم در برابر ضربه:
  • به دلیل استفاده از پلیمر ABS در بدنه، این دستگاه بسیار مقاوم بوده و ضربه پذیری و استقامت  آن بخاطر استفاده از ماده “بوتادین” در این پلیمر بسیار بالاست

 

هوشمند و با قابلیت اعلام خطای نازل و سنسور چشمی:
  • این دستگاه به سامانه هشدار هوشمند جهت حضور مانع در مقابل سنسور نازل پاشش و نیز هشدار نزدیک شدن به پایان حجم محلول مجهز میباشد که به عملکرد هرچه بیشتر این دستگاه می افزاید.

 

 

مقاوت در برابر حرارت و مواد شیمیایی:
  • استفاده از “آکریلونیتریل” در پلیمر  ABSبکار رفته در بدنه دستگاه باعث میشود تا برابر حرارت و مواد شیمیایی تا حد زیادی مقاوم شود.

 

 

 

جهت خرید دستگاه اسمارت سپت در دو مدل دیواری و ایستاده  کلیک کنید.

گردآوری: گروه تحقیق و پژوهش آنتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.